大日子

(*O*) "你記得今日係咩日子嗎 ^ ^ ?"

@_@ "記得又點唔記得又點呀? 嘿嘿... 都好快又過左一年嘅聖誕呀!!

(*O*) "... 咁... 除左今日係聖誕之外 , 仲有咩特別呢?"

@_@ "係我食聖誕邊爐大餐嘅日子囉! 嘻嘻... 食飯先啦!

(*O*) "hmm... 你真係唔記得?!!"

@_@ "你估下呢? 我食飯先 , 一陣再講呀... !!"

*P.S. 最初以為你冇心肝 , 咩日子都唔記得.. 不過直到收到你送比我份禮物後.. 即刻開心哂嘻嘻... 不過d Facial Mask同Honey會好快用哂同飲完.. 記住再入定多兩樽得閒送比我啦!! ^ ^ 真係最 . 最 . 最錫我嗰個都係"你"囉 ... 真抵錫 xoxo ^o^
0 Responses
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


** Never say "No" until u've tried your best. Everyone can do things well unless for those people who not doing with their hearts. Keep it up & start from "Today"! **

by miss meigi